کیانوش رحمتى: از الریان خاطرات خوبى دارم
تاريخ : شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, | 16:22 | نویسنده : babak

، استقلال در شرایطى روز سه شنبه به مصاف الریان خواهد رفت که تعدادى از بازیکنان این تیم از جمله کیانوش رحمتى و آرش برهانى سابقه بازى مقابل این تیم قطرى در لیگ قهرمانان آسیا را دارند.کیانوش که چند سال قبل با پاس تهران مقابل الریان قرار گرفت، گفت: یادم مى آید شبى که با الریان در قطر بازى کردیم، من رباط صلیبى عمل کرده بودم و ۶ ماه و ۲ روز از جراحى من مى گذشت. من در بین بازیکنان نیمکت نشین قرار داشتم و در آن بازى در حالى که با یک گل از الریان عقب بودیم وارد زمین شدم و در نهایت با گل هاى آرش برهانى و بهنام ابوالقاسم پور برنده شدیم.او ادامه داد: اصلا فکر نمى کردم که بازى کنم اما مصطفى دنیزلى به مترجم خود ناصر صادقى گفت که من از روى نیمکت بلند شوم. وقتى دنیزلى از طریق صادقى صدایم زد، باورم نمى شد و چندبار پرسیدم که من بلند شوم و آنها هم گفتند بله. من خاطرات خوبى از الریان دارم و امیدوارم در اولین بازى هم این تیم را شکست بدهیم. همیشه در هر تورنمنتى بازى اول بسیار مهم است.از کیانوش در مورد غیبت مجتبى جبارى و آندرانیک تیموریان سوال مى کنیم که او اینگونه جواب داد: آنها بازیکنان بزرگى هستند و من معتقدم غیبت این ۲ بازیکن کاملا در بازى تیم ملى تأثیر داشت چه برسد به استقلال. ما فعلا آنها را در اختیار نداریم و این اتفاق خوبى نیست اما استقلال تیم بزرگى است. ما در داربى علاوه بر جبارى و آندو، خسرو حیدرى و ساموئل را در اختیار نداشتیم و تا دقیقه ۸۰ خیلى خوب بازى کردیم. به نظر من استقلال با همین بازیکن مى تواند نتیجه بگیرد اما امیدوارم مجتبى و آندو هم زود برگردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین